piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

środa, 10 lipca 2013

jeszcze trochę o Equestria Girls

Przed chwilą znowu oglądałam ten bajeczny film :D tym razem z napisami... tzn paczałam już napisy ale w trakcie filma koleżanka poprosiła bym wyszła na dwór.. a filmu potem nie znalazłam... :/ ale teraz gdy weszłam na baje.pl był film wiec go zobaczyłam :D che kto linka???

http://www.baje.pl/movie/72965/My+Little+Pony%3A+Przyja%C5%BA%C5%84+To+Magia/My+Little+Pony%3A+Equestria+Girls+%282013%29


↨ Te lepsze czy te? którymi wolelibyście być? ↨ 
↨ pomijając błąd, że u góry wszystkie mają ten sam kolor skóry ↨


chyba każdy woli skrzydła... czy róg.. dletego gdybym była człowiekiem... eee noo dobraa możee i jeeeeestem.. ale tak jak one ;p i nagle ta cała magia by sprawiła, że nagle dostane ogon.. to nie chciałabym być ani Applejack ani Pinkie pie :/ wiadomo czemu. a propoooooooooo "ktoooo coooo woooooooli" to chcielibyście być:
-kucykiem ziemnym
-jednorożcem
-pegazem
-alicornem

piszcie w komkach... albo na meila i pamiętacie o swoim wymyślonym kucyku??? wysyłajcie na: karcia.sien@gmail.com

i jeszcze kila zdiątek :)))

piękne majteczki Twi     i oczka :3

które waszym zdaniem najładniejsze?

sytuacja w bibliotece... heh ;p

sweeeeeeeeet

kucyk w kapeluszu sweet *_* bez kapelusza dupa x_x 
człowiek w kapeluszu dupa x_x bez kapelusza sweet *_*
>> moje zdanie <<
omg... lalki? lalki laleczki... dupa :p z resztą są brzydkie. Lalki z monster high są ładniejsze. (mam jeszcze 4 laki MH) poza tym..nw co mówić. ;p nie podobaja mi sieee

♥ cuudoooooo ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz