piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

czwartek, 3 października 2013

nie lubisz kucyków?

hej! zupełnie nie rozumiem jak można ich nie lubić... ale szanuje to. Ja wcześniej ani ich nie lubiłam ani lubiłam... moje przyjaciólki po prostu szalały.. -co im się tak strasznie podoba w tych bajkach??
pstanowiłam obejrzeć pierwszy odc.. a potem i 2 (to sie skałada z dwóch części. byłam ciekawa co dalej) stwierdziłam, że trzeci też zobacze... i na tym sie zaczeło.

Teraz mówie, że Szczęściu czasem trzeba pomóc...

Dobra.. ale teraz spróbuje jakoś wam osłodzić mlp : fim . Będę improwizować. Mam nadzieję, że się uda. :D

hm..  powiem tak. ponad pół godziny myślałam i szukałam.. xD więc może najpierw przedstawie wam kucyki a potem kilka zdiątek?



Księżniczka Twilight Sparkle (pol. Iskra Zmierzchu) — alikorn (dawniej jednorożec, aż do odcinka "Sposób na zaklęcie"), jedna z głównych postaci serialu, Księżniczka Equestrii, najwierniejsza uczennica Księżniczki Celestii. Młodsza siostra Shining Armora i szwagierka Księżniczki Cadance. Wyróżnia się nadzwyczajnymi zdolnościami i wiedzą magiczną. Urodzona w Canterlocie, obecnie mieszka w bibliotece w Ponyville wraz ze swym asystentem, małym smokiem Spike'iem.
Reprezentuje Klejnot Magii. Jej zwierzątkiem jest sowa o imieniu Sowalicja (w oryginale Owlowiscious). Opuściła Canterlot już w pierwszym odcinku serialu.

Pinkie Pie (z ang. różowe ciasto, właść. Pinkamena Diane Pie) — ziemski kucyk, jedna z głównych bohaterek serii, zamieszkująca Ponyville. Pinkie Pie uwielbia się śmiać, kocha słodycze, prawie zawsze ma doskonały humor i urządza świetne przyjęcia. Mieszka i pracuje w Cukrowym Kąciku, asystując Państwu Cake w produkcji wyrobów cukierniczych i opiece nad ich dziećmi. Ma małego, bezzębnego aligatora o imieniu Gummy.
Pinkie Pie reprezentuje klejnot śmiechu.

Applejack  — ziemski kucyk, będący jedną z głównych postaci serialu My Little Pony: Przyjaźń to Magia. Mieszka oraz pracuje na farmie Sweet Apple niedaleko Ponyville, razem ze swoją młodszą siostrą Apple Bloom, Babcią Smith, bratem Big Macintoshem oraz suczką Winoną.
Reprezentuje Klejnot Uczciwości.

Fluttershy (z ang. flutter - trzepotać, shy - nieśmiała) — pegaz, jedna z głównych bohaterek serialu. Zajmuje się opieką nad zwierzętami (głównie leśnymi). Mieszka w domu na granicach Ponyville i Lasu Everfree.
Fluttershy reprezentuje Klejnot Dobroci. Jej najważniejszym zwierzątkiem jest Angel, o którego szczególnie dba.

Rainbow Dash (z ang. rainbow – tęcza, dash – werwa/zapał) — pegaz, jedna z głównych postaci w serialu. Dba o pogodę nad Ponyville, mieszka w domu na obszarze Cloudsdale. Jest sportsmenką oraz fanką grupy akrobatycznej - Wonderbolts, do której chciałaby kiedyś dołączyć.
Reprezentuje Klejnot Lojalności. Jest właścicielką żółwia o imieniu Tank.

Rarity (ang. rzadkość) — jednorożec, jedna z głównych bohaterek serialu. Ma młodszą siostrę Sweetie Belle. Prowadzi Butik Karuzela w Ponyville, jest tam projektantką mody i krawcową. Rarity reprezentuje Klejnot Szczodrości (Przez Discorda nazywany klejnotem szlachetności). Ma kotkę o imieniu Opalescence (Opal).





Nie wiem w sumie co one mają do tego by polubic mlp ale niech beda... hmm stwierdzam, że gdybym ja to czytała nie lubiąc tego.. to i bym chyba nie poluiala... :/ jakieś to takie sobie. ale trudno xd pacz na to co masz. :***
AA!!! i jeszcze jedno..

bye :**



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz