piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

czwartek, 3 kwietnia 2014

Figurka niespodzianka

beznadzieja ;// jak byłam qw Techo i kupiłam te gazetke, to była też dostawa tych figurek. kuoiłam i żałuję ;//
są małe, brzydkie, i wgl lipne są...
oto, co wylosowałam:


Nazywa się Sea Swirl, uwielbia morze, a jej znaczek to dwa delfiny. Bardzo podobna do Rarity, ale jej włosy z drugiej strony wyglądają inaczej.
jak, wiecie, chwalą się, że to kucyk + karta

paczcie:


 Na zdjęciu chyba nie widać, ale jest serio krzywa ;//

jeżeli i tak chcecie mieć taką figurke, a wolicie mieć coś, co wam się spodoba,, to słuchajcie ;)

Każda figura ma swój kod. Wiedziałam o tym i wcześniej, ale teraz zmieniły sie opakowania na takie:











...więc nie wiedziałam gdzie tego szukać. Poza tym, nie znałam kodu ;c

ja znalazłam dwa oznaczenia:










Jedno z nich znajduje się na karcie i na tylnej stronie opakowania, na dole. Ja poprawiłam napis, by było go widać, ale jak chcecie oryginał, to dwa zdjęcia wyzej paczcie.

Drugi:

nie mam zdjęcia, bo wyszło bardzo nie wyraźnie. :c mogę powiedzieć tylko, że znajduje się on z przodu, prz "3+" paczcie dwa zdjęcia powyżejj xdd

i na tylnej nodze.

KOD NR 1: C-029A
KOD NR 2: A6003

Jeżeli już mówimy o spodzie nogi, to tak:
na przedniej podniesionej też jest jakiś numer:33361. ale nwm.  na drugiej przedniej znajudje się logo mlp.
na tylnej prostej xd znajduje się właśnie taki napis: Hasbro SA #A6003
A na tylnej drugiej to: Hasbro C-029A

na kilku bezsensownych napisach z nóg, będę kończyć ;*

a, no i jeszcze macie takie porównanie:











papapapa ;*

4 komentarze:

  1. też kupiłam figurke, nawet dwie i tez sie zawiodłam pod względem ich wielkości.

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście ta karta jest źle wydrukowana o.0

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi tam sie podobaja te figurki :3 i wybrałam sobie bo znalazłam kod, ale to było z innych serii. pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń