piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

poniedziałek, 13 stycznia 2014

A może tak... figurka?

Tak najpierw powiem, że fajnie, iż od kiedy jest możliwość anonimowych komków sytuacja TROSZKĘ się poprawiła... ale i tak was tu mało ;o smutam się . zaraz zrobię ankietę . zobaczę ile z was zagłosowało, ile was jest kochani ;*

a teraz do tematu... miałam po szkole iść do techoo i kupić sb figurkę. niestety koleżanki pokrzyżowały plany :)

za chwile i tak pójdę i kupie.. otworze ją dopiero w domu xd jakieś nagranko zrobię. Nie chcę wylosować jakieś konkretnej postaci. mówię sobie, że to takie małe przeznaczenie, że mam taką a nie inną. ;D

TYM CZASEM.. czekam na zdjęcia waszych kucyków! ♥ wysyłajcie na meila ;* karcia.sien@gmail.com


4 komentarze:

  1. ja nie zbieram figurek, ale ostatnio zaczęłam rysować kuce ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Wysyłaj obrazki please :*

    OdpowiedzUsuń
  3. to jak znajde chwile to wysle, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super zdjęcie Rariti jest cudne masz fajnego bloga obejrzałam go całego
    i choć nie lubię tak bardzo zapewne jak ty mlp to dzięki twojemu blogu je trochę bardziej polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń