piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

czwartek, 2 stycznia 2014

przemiana xd

witajcie kochani po świętach!!! jak tam minęły? dużo prezentów? a nowy rok? było dużo fajerwerków? macie jakieś postanowienia?

do rzeczy.. ;D

Sobie tak myślę, jak wyglądałabym jako kucyk... no i masz! zrobiłam :D

















TAK MNIEJ WIĘCEJ.. TO JA XD

wiem! wy też przesyłajcie takie obrazki ;* jak ktoś nie wie gdzie to sie robi to daję linka ;***

kreator kucyków - generalzoi

..przez ten czas jak u babci byłam to nie paczałam nowego filmika.. hmm a miałam grać w simsy.. dostałam 3 ;3 i dodatek skok w przyszłość.. ma  też rajską wyspę.. ale dobra tam.. grać czy oglądać.. hmm

nwm..

papa

2 komentarze:

  1. Masz naprawdę świetnego bloga!
    Prowadź go dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz fajnego bloga, ale daj swoje obrazki choć nie mówię że tylko :)

    OdpowiedzUsuń