piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

poniedziałek, 26 maja 2014

finał 4 sezonu

Smutek uśmiech płacz szczęście dobrze źle...
i jak tu nam dogodzić?
Mamy naszą małą kucykową żałobę z powodu zakończenia tego wspaniałego sezonu. Z drugiej strony cieszymy sie, bo przecież ten sezon był genialny! A zakończenie noo poprostu fenomenalne!









Klucze do skrzynki ukryte w przedmiotach. Discord geniusz (what?! xd) który pomaga przyjaciółkom. Gdyby nie on, dziewczyny tak szybko nie wpadłyby na ten pomysł! Dopiero Twilight nakierowana przez niego znajduje rozwiązanie. Pierwsze 5 kluczy odnajdują bez problemu, jednak przy 6 ~klucz Twilight, jest już pewien problem. Na szczęscie ratując Dicorda i otrzymując od niego wisior zdobywa klucz. To zdjęcie powyzej mnie rozwala. Mina tej klaczki mówi, "no i mamy ostatni klucz. to było takie proste" albo "o, jak miło. mam swój klucz" hahahaha
 fajny moment był, tzn. fajny smutny xd moment jak księżniczki oddają moce dla twilight.










 a pro po księżniczek. Jak jest ta piosenka na balokonie xd to mi jej refren strasznie kojarzy sie z.... piosenką z Violetty. (finał 2 sezonu) X__x a wam? nie, nie oglądam jej. a bynajmniej nie często. ale tamta piosenka szczególnie utkwiła mi w głowie. a teraz wydaje mi sie ze początek refrenów obu piosenek jest taki podobny ;*








Na zdjeciu powyżej nie widać, ale Luna bez znaczka nie ma jedynie księżyca. ja byłam przekonana, że ta czarna plama to część jej uroczego znaczka a tu łaaał to jeej skóraaaa  xdd

Dam wam radę. NIGDY nie niszczie bibloteki dla kucyka, który kocha książki. NIGDY. Bo hahahahahaha klaczka nasza se walczy z tym całym Tirkiem, ten jej rozwala dom i onaaaaa omg hahahahahahahha jak sie wkurzyłaaa xddd


















najbardziej mnie zszokowało i zachwyciło to, co stało się po otwarciu skrzyneczki. Ta ogromna moc! Która wstępuje w nasze bohaterki dajac im koloroweeeee grzywyy <333


















Piękne, co nie? :3

I ta magia jest taka potężna, że przemierzaaa całąąąą Equestrią w prawo i w lewo w górę i w dół sprawiając, że jednorożce znów czarują, pegazy latają kucyki ziemskie mogą uprawiać ziemie xd każdy znów ma swój znaczek i wgl wszyscy są mega szczęśliwi. I tu już sie ciesze paczając to a tu nagle co sie dzieje? pałac sie dzieje!!! omg no nie wierze pałac!!!!!! Twilight, przeprowadzam sie ;o









To jest koniec. koniec posta. koniec sezonu. na szcęście nie koniec naszej kucomaniiiiii co nieee ? :)



2 komentarze: