piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

poniedziałek, 26 maja 2014

przepraszam...

eh... sami widzieliście jak moja aktywność na bloga sie zmniejszała i zmniejszała... aż w końcu... znikła!!!! tak mi wstyd! obiecuję, że więcej nie zniknę!!!! mam tylko nadzieję, że i wy nie znikniecie.. błagam, powiedzcie, że mnie nie opuszczacie! :'(

Skończył sie 4 sezon i gorąco oczekujemy na 5. czy będzie? niestety, nwm. ja oczywiście wierzę, że będzie!

paczaliście ostatni odc??? cudowny! ^^ a wiecie, że 1 lipca będzie już po polsku??? aaaa jejuuu chce pisać o wszystkim! tak się cieszę, że wróciłam! mam ogromną prośbę do kazdego, kto to czyta. powiadamiajcie o moim blogu wszystkim! tym co nie wiedzą, że istnieje! a ci co nie wchodzą, że jest reaktywacja! ok? błagam *.* ja już dodaje posta z jakimś temacikiem kocham was kuconators<33

PRZEPRASZAM, ŻE WAS OPUŚCIŁAM. TO SIĘ NIE POWTÓRZY.




4 komentarze:

  1. achh narreszcie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wszyscy ci wybaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bedzie 5 sezon w 2015 roku. Jeśli chcesz być ze wszystkim na bieżąco to wbij tu! :http://www.fge.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. kuce po polsku będą 1 czerwca o godz 12 na kanale mini-mini. wyemitowane zostanie pierwsze 6 odcinków :D

    OdpowiedzUsuń