piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

wtorek, 27 maja 2014

zabawa 1#

Heeej moi kochani<3 wiecie jaką mi wczoraj przyjemność sprawiliście? Gdy pisałam posty i patrzyłam na statystyki, było 00000000000 wejść ;/ mówiłam sb, że mam za swoje i wgl... ale postanowiłam potem wejść. czyli jak o 23 skonczyłam uczyć sie do histy, zmęczona włączyłam wi-fi na telefonie i weszłam na bloga xd a tuu sie okazałoo, że jesteście<3 i zostawiliście komyy<3 i jeszcze wiadomość o 5 sezonie :3 poszłam spać taka szczęśliwa^^

a teraz do rzeczy. Nigdy nie robiłam żadnych gier, zabaw itp. postanawiam to zmienić ;) więc zabawa 1# to będzie: ♥ !!! tworzymy nowego kucyka !!! ♥

płeć-
gatunek*-
sierść-
grzywa-
uroczy znaczek-
oczy-
ubrania, biżuteria itp.-

coś jeszcze? pisz-

*tak, chodzi o to, czy to kucyk ziemski, pegaz itd


mała prośba. niech jedna osoba nie pisze wszystkiego. niech nasz kucyk będzie zróżnicowany! :D

1 komentarz: