piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

wtorek, 25 lutego 2014

;(

Nawet wyobrażacie sobie jak bardzo mi smutno... :(
nkit NIKT nie wysłał mi NIC... nici z konkursu.
ech... a ja głupia myślałam, ze może jednak! kilka komentarzy, że fajny blog, kilka rysunków i tyle. idiotka ze mnie! nikt nie wchodzi na tego bloga, nikogo nie obchodzą te treści :(
co ja sie łudzę... ... no może ktoś, czasem... aż taki zły blog? dzięki.
sama już nwm czy pisać go czy nie...
...
..
.
ach.. moja miłosć do kucyków jest zbyt duża. ale na was i tak mam focha! duzego, bardzo dużego...



cześć .

4 komentarze:

  1. nawet nie wesz jak bardzo brakowałoby mi twoich postów.. a dawno nie wchodziłam na twego bloga z powodu braku internetu.. jakoś tak się porobiło.. tak to bym się pofatygowała i coś ci wysłała.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. niee proszę nie odchodź! i uwierz mi masz cudownego bloga! tradycyjnie wchodze codziennie.. może tego nie udzielałam się zbytnio, nie pisałam komentarzy .. ale uwierz mi są osoby, którym będzie brakowało twoich postów....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,anonimowy'' z poprzedniego komentarza ma rację !

      Usuń
  3. mam nadzieję, że nie odejdziesz! nie rezygnuj! nie poddawaj się! w następnym konkursie na pewno będzie chociarz jedna praca..
    smuci mnie to że ty się smucisz.

    OdpowiedzUsuń