piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

czwartek, 27 lutego 2014

gitarki ♪♪♪

ach, to w najmniejszym stopniu nie równa się z moją.. którą wybieracie?   =^.^=


ach^^ Twilight najlepsza. .xd

tak sobie myślę...pamiętacie jak kiedyś kiedyś zrobiłam taki filmik o Vinyl i Octavii? teraz też chcę coś zrobić :3 może będzie fajniejsze troszkę xd
muszę tylko temat wymyślić jak macie pomysły to pisać...

P.S wczoraj był konkurs z szybiego pisania miejmy nadzieję, że to moje "postowanie" wyszło na dobre.. w tamtym roku miałam drugie miejsce. pierwszego mieć nie będe, ale trzymajcie kcuki za drugie. a jak już te kciuki trzymacie to za niedługo będą wyniki z konkursu polonistycznego z 2 etapu. wiecie, te z kuratorium. muszę być laureatką xd o o o albo trzymajcie kopytka a nie kciuki.. co tam wolicie :**

4 komentarze:

  1. hahah, trzymam za cb kopytka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne gitary.. powodzonka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się najbardziej podoba gitara z rainbow dash :D trzymam kopyta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepsza jest ta z fluttershy :) ale jak kto woli:)

      Usuń