piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

czwartek, 27 lutego 2014

Tłusty Czwartek

No, na szczęście coś narysowałam ^^
I to trochę wcześniej, ale nie miałam dostępu do netka. Teraz mam :D ściągnęłam bloggera na fonka i mam nadzieję, że się sprawdzi. W sumie to jest okej xdd

No dobra..to teraz z kopytkiem na sercu przyrzeknijcie na Celestię ...ile zjedliście pączków i innych słodyczy? ;3
Mój kolega zjadł aż 20 pączków..chyba ze zjadł jeszcze więcej potem... Jeden pączek to 200kcal!! 200x20=4 000 kcal!

Dobra wracajmy do kuczów ;* macie mój rysunek Twilight z pączkieeeem *.*

6 komentarzy:

  1. ja zjadłam 7 pączków.. :D fajne kopyta narysowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja 12.. i troche chrustów :) przyrzekam na Celestię- popracuj nad skrzydłami a będzie perfekcyjnie! do reszty nie mam zarzutów- jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna twili ^^

    OdpowiedzUsuń