piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

wtorek, 25 lutego 2014

Kobieta zmienną jest

♥ ach, jak jak ja łatwo się zadawalam, uśmiecham i wgl jestem szczęśliwa! Wchodzę na gmaila, żeby wysłać do mojej nauczycieli takie wypracowanie, a tam .."społeczności: 4 nowe..."
wchodzę paczę tam i myślę, że zaraz wybuchnę śmiechem ...ze szczęścia oczywiście! ♥ dzięki wam wielkie, że jesteście ze mną.

Moje urodzinki w sumie wypadły swietnie. Była piękna pogoda i cieszyłam sie chwilami z moimi przyjaciółkami. <33
Poza tym... jednym z prezentów była Sunset Shimmer od moje babci xd
paczajcie tu milordy :3




Dobra, wyśle te durne wypracowanko, coś tam się pogłowię i zaraz wracam buciaki kochani :**

omg ale sie jaram *.*
hahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahhahaha hihihihihiddjkhsjdfasvcv sdf 

baj . . . . . 

2 komentarze:

  1. hahah, fajny kucyk :D chyba zacznę je kolekcjonować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm. pierwszy raz weszłam na tego bloga i wiesz co? chyba zostanę :3 są powody, dla których warto to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń