piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

piątek, 21 marca 2014

dzień Fluttershy! ♥

Tak, to już dzisiaj... :) Wszyscy mi mówią, ze wiosna zaczęła się wczoraj, ale.. moim zdaniem dzisiaj xd.
Zresztą zobaczcie! Wczoraj było zimno pochmurno.. a tu z dnia na dzień słoneczko! i jest taaak ciepłoo teraz (15.00) jest 21°C ..w Olsztynie
więc koło południa było ok 25! mraał ale sweet^^

ja byłam dzis w szkole na żółto, a potem ...jak co piątek poszłam z przyjaciółmi na plac ;3 a wy? świętujecie to, że znacie żółtego, nieśmaiłego pegaza? movie maker powraca.. xd zobaczcie:
to.. mój drugi taki filmik w życiu..

*niestety, filmik naprawdę bardzo się zacina.. chyba go nie wstawię.. a jeśli tak, to podem.. sama nwm ... :(

2 komentarze:

  1. u mnie też było cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja byłam na długim spacerze z pieskiem ^^

    OdpowiedzUsuń