piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

wtorek, 4 marca 2014

Znaczkowa liga

Po pierwsze, to moje knoppersy zniknęły w tajemniczych okolicznościach i już nie wróciły.
Po drugie, to jak myślicie czy Znaczkowa Liga dostanie swoje znaczki? a jeśli tak, to jakie?

Ktoś kiedyś napisał, że nie dostaną! :c
aleee na szczęście to niewiadomo! nie ma nic pewnego! :)
kto wie.. może Cadence urodzi małą klaczką, a Scootaloo nie będzie desperacko próbowała być Dash.

Myślę, że Scootaloo dostałaby znaczek z tym jej POJAZDEM xd --bo ciagle na nim jeździ i jest dobra, a poza tym to lubi!

Sweetie Belle dostanie moze jakąś nutkę ---bo ma piękny głos, lubi śpiewać

Apple bloom hm.. nwm.. ----chciałabym, żeby dostała coś z jabłkiem. Bo skoro te dziesiątki kuców mają jakieś szarlotki na tyłku to czemu ona nie? ;3
-Jesteśmy rodziną Apple! -powiedziała mała bloom w jednym z odcinków



KONIEC

7 komentarzy:

  1. rzeczywiście to bardzo ciekawe.. wydaje mi się, że zanczkowa liga dostanie znaccki, ale to się okaże .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nikt nie wie jakie one bedą miały znaczki.. a czy wogule będą je miały? Mam nadzieję, że tak. podobne zdanie mam do info o tym, że Cadebce urodzi klaczką.. nic nigdy nie wiadomi, trzeba czekać i ogladać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nic niewiadomo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba być cierpliwym :) ja sie nie moge doczekać aż się dowiemy .. ach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) prosimy o częstsze posty :)

    OdpowiedzUsuń