piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

poniedziałek, 17 marca 2014

Maud pie

Maud Pie  — ziemski kucyk, jedna z trzech sióstr Pinkie Pie.

Wygląd
Maud Pie jak jej siostry ma płaską, ciemnofioletową grzywę i szarą sierść, a oczy ma koloru morskiego. Jej znaczek przedstawia kamień, co widać w 17:24, ale przeważnie tego nie widać, ponieważ miejsce znaczka zasłania sukienka. Oprócz tego ma fioletowy cień do powiek.

Charakter
Maud jest powolna i jedynymi rzeczami, które ją interesują są skały. Wbrew przewidywaniom pod koniec odcinka pokazuje, na co ją stać, biegnie z bardzo dużą prędkością, aby uratować swoją siostrę przed głazem i niszczy go za pomocą swoich kopyt. Jest znawczynią skał i już po powąchaniu umie określić rodzaj skały. Jej zwierzątkiem jest skała (kamień) imieniem "Boulder".

Ciekawostki - naprawdę ciekawe xd
Nigdy nie została wspominana, ani pokazana przez Pinkie Pie w odcinku "Z kronik Znaczkowej Ligi", chociaż jest jej siostrą.
Jest jedyną z sióstr Pinkie Pie, która jest pokazywana jako dorosła klacz.
Dzieli design rzęs z klaczami kryształowych kucyków.
Napisała 1000 wierszy, wszystkie o skałach.
Była jedynym źrebięciem z cieniem do powiek, ale w odcinku "Pinkie Pride" jej siostra Marble Pie też ma cień do powiek.
Pierwsze wspomnienie o niej miało miejsce w odcinku "Pinkie Pride", kiedy Pinkie oglądała swoje zdjęcie rodzinne.
Jest silnejsza od Rainbow Dash, co widć gdy rzuca kamieniem.

źródło: mlp wikia

macie linka to odcinka kto jescze nie widział :)
Maud pie LEKTOR PL

To jest dla mnie naprawdę dziwne, że kucyk, który ma taaką szaloną siostrę, jest taki... nudny. Charakter, charakterem, usposobienie usposobieniem... ale i tak jest nudna xd za nudna...Z drugiej strony, podziwiam ją za taką ogromną wiedzę o kamieniach O.o . Weźmy pod uwagę, że całe życie spędziła na farmie kamieni. Kamienie, kamienie. I kurde niech ktoś powie, że mlp jest dziwne! To.. zgodzę, się bo słowo kamień zaczyna mnie irtyować.. kamień, kamienie, skały.. yyghh. Cały odcinek o zafascynowaniu do kamieni jej.
 Dacie wiarę, że na jej szarej sierści widnieje szary znaczek, który jest szarym kamieniem? Przeważnie go jednak nie widać, nie dziwcie się czemu.



Fajnie, że Maud ma też takie swoje dobre strony, nie mówi to u miłości do siostry, ale szybkości itd. WOW 
Cytaty, które mnie rozwalają :
-Nie mówi. To sukienka.

-Nie wiem, czy zauważyłyście, ale nie okazuję mojego entuzjazmu w ten sam sposób jak robi to moja siostra.

-Tak naprawdę nie lubię słodyczy.

i wiele więcej.. ej! już wiem, co łączy Maud i Pinkie! Obie mnie rozśmieszają i czasem irytują hahha <33

Ja się dziwię, że...:
normalny kucyk nie interesuje się kamieniami, ale je je (<---ojej heh)
kucyk, który szaleńczo interesuje się kamieniami nie lubi ich jeść

dobra koniec bajj
a! moja kpnz, wkrótce ruszy z postami, jeszcze tylko sie ugadamy do końca.. (mam nadzieję, że jej chcecie bo .. no chcecie urozmaicenia, zobaczenia jak piszą inni, może więcej postów.. ale nie dlatego bo moje się znudziły, co nie? :') )




4 komentarze:

  1. kocham twoje posty, ale i tak chce zobaczyc jak twoja KPNZ to robi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta cała Muad Pie mi się zupełnie nie podoba.. Pinkie rządzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym się nie zgodzę! nwm czemu ale maud mi się spodobała, twórcy mają pomysły
      :)

      Usuń
  3. ten odcinek mnie znudził i dlatego zdziwiłam się jak się zakończył :)

    OdpowiedzUsuń