piosenki MLP ♥

Translate/Tłumacz

wtorek, 11 marca 2014

nowy odcinek

Sorki, że od tygodnia nic nie pisałam.. brak czasu? sama nwm.. no.. tak czy inaczej wypada tu coś napisać.. o rajciu! nie paczałam nowego odcinka! zaraz dam wam linka...

ooo proszę bardzo:
http://www.dailymotion.com/video/x1g79gy_my-little-pony-sezon-4-odcinek-17-somepony-to-watch-over-me-napisy-pl-hd_shortfilms
ale ta Applejack jest wkurzająca, co nie? nic tylko paczy się na małą Apple bloom...
-cześć to ja, twoja siostra, która co 5 sekund patrzy czy niczego ci nie potrzeba :D

i jeszcze pytanko do was.. znacie jakieś programy do rysowania? ale wiecie.. no takie.. na dotykowym ekranie, bo zamierzam sb kupić jakiegoś laptopa i ściągnę to i będę rysować xd

będe częściej pisać obiecuję. tylko jakoś ostatnimi czasy nie mam pomysła ;o

3 komentarze:

  1. niestety nie znam zadnych takich programów :/ ale w paincie ostatnio zaczęłam tworzyć komiks, ale go chyba nie skończę.. nie mam weny xd

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiscie ta applejack to wredota :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gipm jest dobry ;) Pozdrawiam, długo nie odwiedzająca Natalia ;)

    OdpowiedzUsuń